2012-02-03

PISTA MAJIKOA

Egun batean bizi  zen  mutiko bat Patxi izenekoa oso lagun ona zen,eta oso berritsua zen.Asko gustatzen zitzaion txokolatea,eta asko gustatzen zitzaizkion abenturak eta lagun asko zituen,adibidez:Jose,Pepe eta abar.Bere etxea oso handia zen ,baino lagun bat oso maltzurra zen eta esperimentuak egiten zituen,egun banitean ni  nire lagunekin nenbilen eta-bat batean minotauro bat atera zen.Nire lagunak eta nik minotauroa akabatu genuen .Nire lagun nazkagarria izan zen experimentuena eta bere etxera abiatu nintzen.Bat-batean konturatu nintzen ez zegoela etxean.Konturatu nintzen papertxo bat zegoela lurrean eta hau jartzen zuen :zure etxean nago konturatu nintzenean nire etxera joan egin zela ,eta nik nire etxera korrika eta korrika egiñezallegatu nintzen ,eta beraren haurka borrokatu nintzen 30minutu pasa hondoren ni irabazlea nintzen eta hil egin nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario