2012-02-04

PIRATA MALTZURRAK

Sineztezina ,baina   hala zen: hor geuden gu, pirata horien atzetik.
Orain esango dizuet zenbat  gauza egin zituzten:5pertsona hil,bankuan lapurtu,2itsasontzi lapurtu eta abar.Ha bai ,       Jesus dut izena eta eskola bateko irakaslea naiz.Non nebilen,ha bai ba beraien atzetik nenbilen ,oso azkarrak ziren,alako gauzak egin zituzten: kamuflatu eta abar gero itsasontzi batean borroka egin genuen eta guk irabazi genuen eta gero esan nien alde egiteko eta gauzak guri emateko eta ala egin zuten.Beste egun batean piratak etorri egin ziren baina armekin, gero konturatu nintzen guk 2ginela eta beraiek 1000ziren ezin genuen irabazi ,baeta ere 5 kainoi gero kainoi bat bota eta nire lagunari eman zion eta hil  egin zen,gero edo  hobeto esanda segituan pertsona bat salbatu egin zidan zein izangozen?denak hil eta bere izena izan zidan Piterpan zuen izena,gero nik eskerrak eman nion eta desagertu egin zen gero konturatu nintzen Piterpan liburu bat zela, baina nola agertu da hemen? gero hiru pista aurkitu nituen bere txartela, bere izena eta non bizi zen.Hurrengo egunean beraren etxera  joan nintzen ,eta misteriozko  furgonetan sartzeko esan zidan ,hor 5lagun gehiago ezagutu nituen:Fred,Sagi,Scobi Doo,Bilma eta neska bat oso azkarra.Hor misterio asko egin nituen bat zen,mejikosko misterioa eta beraiekin bizitzea erabaki nuen,eta oso zoriontsua izan nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario